اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت اولویت‌بندی نقاط حادثه‌خیز برای کاهش تلفات/ برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها

فرماندار رفسنجان گفت: نقاط حادثه‌خیز را باید اولویت‌بندی کرد و با توجه به محدودیت بودجه‌ها باید اقدام کرد که بتوانیم حداقل تلفات را داشته باشیم.

ضرورت اولویت‌بندی نقاط حادثه‌خیز برای کاهش تلفات/  برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی‌هرندی امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: هر سال پروژه‌هایی در راستای اجرای طرح جامع کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اجرا می‌شود که در دو سطح آموزش و اجرای کارهای عمرانی و تأسیساتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: نقاط حادثه‌خیز را باید اولویت‌بندی کرد و با توجه به محدودیت بودجه‌ها باید اقدام کرد که بتوانیم حداقل تلفات را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کارهایی از جمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی، آموزش فرهنگ ترافیک، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، شانه سازی جاده داوران و...انجام شد، ادامه داد: برای اجرای طرح‌های ترافیکی شهری و جاده‌ای، دستگاه‌ها با هم همکاری کنند تا نواقص بعدی ایجاد نشود.

فصیحی‌هرندی با اشاره به اینکه ملاک، تقسمیات کشوری است، افزود: شهرداری موظف است اگر تفکیک انجام می‌دهد و سهم معوض می‌گیرد، باید کار کند.

فرماندار رفسنجان در ادامه تصریح کرد: مدیران اگر توانایی کار ندارند و ابتکارعمل ندارند می‌توانند جای خود را به مدیر توانمند بدهد.

سه راهی عبدالله‌آباد مسدود می‌شود

محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان اظهار کرد: دوربین‌های محورهای مواصلاتی راه‌اندازی شده و لکه‌گیری و درزگیری راه‌های روستایی و اصلی انجام شده و بعضی راه‌ها در حال انجام است.

وی بیان داشت: رفع نقطه حادثه‌خیز شریف‌آباد 80 درصد انجام شده و سه راهی جعفرآباد زیرسازی توسط بخشداری و آسفالت توسط شهرداری باید انجام شود و طرح ایمن‌سازی و خط‌کشی این محدوده توسط راهداری انجام می‌شود.

محمدی ابراز داشت: برای سه راهی عبدالله‌آباد تصمیم گرفته شده که این هفته مسدود شود و شهرداری هم بنری بزند شروع به‌کار خود را اعلام کنند که مردم نروند جای دیگر گارد باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری اصلاح شیب شیروانی ده کیلومتر محور رفسنجان کرمان از روستای ناصریه تا پل الماس را انجام می‌دهیم.

محمدی از تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها خبر داد و گفت: ایمن‌سازی پلیس راه رفسنجان در دستور کار است که در خردادماه کار انجام می‌شود.

وی متذکر شد: راه روستایی سیدجلال‌الدین‌اشرف به سنگ سیریز وضعیت خیلی نامناسبی دارد که لکه‌گیری دیگر جوابگو نیست و نیازمند روکش این جاده مواصلاتی که تردد زیادی هم دارد، هستیم.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول